Kryształowa sól

KRIOTERAPIA leczenie zimnem

NFZ - tak, inne ubezpieczenia - tak, usługI PRYWATNIE - ODPŁATNIE - PREMIUM - tak

• Władysława Jagiełły

Opis usługi

OFERTA OBEJMUJE: KRIOKOMORA OGÓLNOUSTROJOWA - 2 x w roku, cykl wiosenny i jesienny - PRYWATNIE - ODPŁATNIE, - W RAMACH UBEZPIECZEŃ ---------------------------------------- ZABIEGI KIROGENICZNE - dostępne sa w ciągłej ofercie - PRYWATNIE - ODPŁATNIE, - W RAMACH UBEZPIECZEŃ ---------------------------------------------------------- Krioterapia/kriostymulacja ogólnoustrojowa jest formą terapii leczenia zimnem. Polega na ekspozycji ciała w pomieszczeniu kriogenicznym (kriokomora/kriosauna) od 1 do 4 minut w temperaturze poniżej -110 C. Głównym celem jest wywołanie odruchowej reakcji obronnej organizmu na zimno. Dzięki krioterapii/kriostymulacji organizm zaczyna się bronić, co powoduje: wydzielanie endorfin (hormonów szczęścia), działanie przecibólowe, zmniejszenie napięcia mięśni, przyspieszenie przemiany materii. Niskie temperatury stymulują układ krążeniowy, oddechowy, hormonalny i nerwowy dążąc do przywrócenia homeostazy organizmu. Wskazania do terapii; -RZS - reumatoidalne zapalenie stawów, -ZZSK - zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa inaczej choroba Bechterewa, -ŁZS - łojotokowe zapalenie skóry, -dna moczanowa, -choroba zwyrodnieniowa stawów kręgosłupa i stawów obwodowych, -dyskopatie, -zapalenie okołostawowe ścięgien, torebek i mięśni, -stany pooperacyjne (blizny, obrzęki), -ostre i przewlekłe urazy, -osteoporoza, -stwardnienie rozsiane (SM) -odnowa biologiczna - spowolnienie procesów starzenia (dotlenianie tkanek, poprawa krążenia), regulacja procesów przemiany materii, zmniejszenie celulitu i stresu, stymulacja produkcji kolagenu, poprawa jakości snu. Przeciwwskazania do terapii; -choroba nowotworowa, -choroby układu krążenia: stan po zawale (poniżej 6 miesięcy), choroby serca (arytmia, CHNS, miażdżyca), przebyte zatory tętnicze, zapalenie żył głębokich, -nieustabilizowane nadciśnienie tętnicze, -nadczynność i niewyrównana niedoczynność tarczycy, -uszkodzenia skóry, uczulenia na zimno, odmrożenia, zaburzenia czucia, ostre schorzenia dróg oddechowych, choroby nerek i pęcherza moczowego, -ciąża -klaustrofobia, -choroba Raynauda, -znaczna niedokrwistość, -obrzęki limfatyczne, -zaburzenia troficzne skóry, stany popromienne, -zespół Stdecka. Regulamin korzystania kriokomory

Dane kontaktowe

• Władysława Jagiełły 11, 66-400 Gorzów Wielkopolski, Polska